Sursă foto: stiricluj.ro

La Cinema „Dacia” din cartierul Mănăștur se proiectează desene animate la care nu participă nimeni. Aceste activități nu sunt promovate sau diversificate deloc, ceea ce duce la scăderea numărului de vizitatori la cinematograf, unde Primăria a cheltuit milioane de lei pentru renovare.

Una dintre cauzele problemei poate fi lipsa personalului dedicat pentru promovarea evenimentelor în mass-media sau pe rețelele sociale. O soluție ar fi ca primarul Emil Boc să detașeze unii dintre membrii echipei sale de promovare de pe Facebook, unde are fotografi, cameramani și oameni care scriu postări în numele său, pentru a-i ajuta pe cei de la Cinema „Dacia”.

Eu dacă aș lucra la stat, mi-ar fi rușine dacă nu ar beneficia nimeni de munca mea. De aceea, nu pot sa înțeleg de ce angajații Primăriei din Cinema Dacia nu diversifica activitățile ca sa vina mai multa lume la un centru comunitar, în fond, dar fără comunitate. Tot ce aduce lume, rareori când se întâmplă, e propus de alții, intrarea e pe bani, ei dau doar spațiul. Le-am propus loc de joacă pentru copii, că la mall, că cică nu se poate, că se lovesc copiii. Le-am zis sa lase ONG -uri sa facă activități, dar niciun răspuns. E penibil totuși să avem un ditamai centru gol. În Viena, am vizitat centre comunitare in care dădeau cheia la asociații de locatari, își făceau ei propriile activități. N-ar fi fain o cină la comun în cartier? Un loc de joacă în interior pentru vreme ploioasă, un concurs de talente în cartier, un loc de antrenament pentru adolescenți, programe de cinema dar unde sa ai curatori care sa știe cum să aleagă filme și să aducă oameni în sală, ori producții locale? În fine, penibil. Ce e mai jenant e pretenția că centrul comunitar e rezultatul bugetării participative din 2013, doar ca sa bifeze vreun rezultat, când contractul de proiectare și executare a fost semnat cu câțiva ani înainte”, a povestit activistul civic Adrian Dohotaru.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.