Sursă foto: servuscluj.ro

S-au aplicat amenzi în valoare de zeci de mii de lei și s-a decis suspendarea temporară a activității unui local din Cluj. Aceste măsuri au fost luate de către Protecția Consumatorilor Cluj în urma a două reclamații și a unui control efectuat la SC Sungarden Resort SRL.

În cadrul acestui control, inspectorii OPC au descoperit numeroase probleme, inclusiv:

  • Folosirea vitrinelor necurate pentru depozitarea produselor și a preparatelor, acestea fiind acoperite de praf în exces, rugină și mucegai. De asemenea, garniturile de etanșare erau insalubre, prezentând mucegai.
  • Starea insalubră și lipsa igienizării a pardoselilor camerelor frigorifice și congelatoarelor, care nu fuseseră curățate pentru o perioadă îndelungată.
  • Depozitarea produselor cu data limită de consum depășită și modificări ale stării termice.
  • Stocarea directă pe pardoseală a apelor minerale și a băuturilor răcoritoare.
  • Folosirea coșurilor și a tomberoanelor de gunoi fără capace.
  • Neglijarea verificărilor metrologice ale mijloacelor de măsură.
  • Produse deteriorate în ambalaje și lipsa traducerilor în limba română.
  • Produse și preparate fără elemente de identificare sau caracterizare.
  • Existenta grătarelor de frigider cu rugină excesivă.
  • Camera frig, congelatoarele de gheață și frigiderele din zona blocului alimentar a sălii de evenimente erau insalubre și improprii depozitării produselor alimentare.
  • Folosirea ustensilelor neconforme și a bureților de sârmă.
  • Distribuirea preparatelor pentru micul dejun fără elemente de identificare a datei de preparare.
  • Produse de patiserie fără elemente de identificare sau caracterizare.

Din cauza acestor nereguli, echipa de control a impus trei sancțiuni contravenționale, constând în amenzi în valoare totală de 60.000 de lei, și a emis un avertisment. De asemenea, s-au luat măsuri complementare, inclusiv:

  • Oprirea definitivă a comercializării produselor alimentare neconforme, evaluată la aproximativ 5.000 de lei.
  • Suspendarea temporară a prestării serviciilor până la remedierea deficiențelor la sala de evenimente.
  • Suspendarea temporară a comercializării produselor până la remedierea deficiențelor, cu o valoare estimată de 45.000 de lei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.