4me a anunţat că a lansat un webshop complet funcţional fără costuri suplimentare pentru clienţi. Noua capabilitate reprezintă o caracteristică nouă majoră cerută de partenerii şi clienţii 4me. Cu ajutorul ei, platforma poate îmbunătăţi acum furnizarea de servicii şi experienţa utilizatorului.
4me Shop permite angajaţilor clienţilor să comande produse, servicii sau abonamente direct din acelaşi portal 4me Self Service pe care ăl folosesc ca să ceară suport, să furnizeze aprobări, să lucreze la proiecte şi să înregistreze timpi.
Una din caracteristicile platformei 4me este arhitectura unică, care permite integrare uşoară între conturi. Ea este valabilă şi pentru shop. Când o organizaţie generează un articol în shop şi îl leagă de un SLA activ al unui client extern, acest client poate permite utilizatorilor săi să achiziţioneze articolul. Vizibilitatea articolelor din shop este determinată de SLA-urile pentru care utilizatorul are acoperire. Nu e nevoie de mentenanţă suplimentară; utilizatorii văd automat doar articolele relevante din shop.
Service Level Managerii pot defini care clienţi sau organizaţii au acces la shop şi pot configura propriul shop schimbând numele, descrierile, preţurile produselor. Astfel se pot rebrandui şi revinde produse şi servicii de la un furnizor sau se pot doar schimba preţurile. O astfel de posibilitate este benefică mai ales pentru furnizorii de servicii gestionate şi pentru clienţii acestora.
Ca toate celelalte servicii 4me, shop-ul vine cu fluxuri de lucru eficiente pentru gestionarea comenzilor. Fiecare articol poate avea propriul flux de lucru unic pentru pregătire şi livrare, incluzând etapele de aprobare. Deoarece totul se petrece în platforma 4me, clienţii au vizibilitate end-to-end şi control complet, ceea ce face facile monitorizarea şi auditarea shop-ului.
Soluţiile 4me® combină capabilităţi ITSM cu ESM şi SIAM și sunt distribuite în România de compania SolvIT Networks.