Sursă foto: servuscluj.ro

Miercuri, 27 decembrie, este ultima zi pentru efectuarea plăților impozitelor, taxelor, ratelor, chiriilor și pentru obținerea certificatelor fiscale pentru toate categoriile de persoane, conform anunțului făcut de reprezentanții Primăriei Cluj-Napoca.

Ghișeele destinate relațiilor cu publicul pentru încasarea impozitelor/taxelor locale, ratelor, chiriilor, operarea documentelor și eliberarea certificatelor de atestare fiscală vor fi redeschise începând cu data de 8 ianuarie 2024.

Toate solicitările online vor putea fi depuse prin intermediul portalurilor instituției, dar serviciile de încasări, operații în baza de date și eliberare a certificatelor de atestare fiscală vor fi disponibile începând cu 8 ianuarie 2023. În intervalul 28 decembrie 2023 – 31 decembrie 2023, se va efectua transferul bazelor de date, iar între 3 ianuarie 2024 și 5 ianuarie 2024 se vor realiza verificări ale bazei de date, corectarea erorilor și alte operațiuni conexe.

Până în prezent, 89,1% dintre persoanele fizice (cu un total de 77.316.948 lei) și 94,6% dintre persoanele juridice (cu suma de 106.152.090 lei) și-au achitat impozitele.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.