Sursă foto: servuscluj.ro

Consiliul Județean Cluj face progrese în procesul de digitalizare a obținerii avizelor și autorizațiilor. Miercuri, s-a înregistrat și rezolvat prima cerere pentru obținerea unui aviz de către ISU (Inspectoratul pentru Situații de Urgență). De acum înainte, cetățenii vor putea depune solicitările folosind platforma Ghișeul Unic, disponibilă la adresa public.cluj.archi.

„Este un nou pas spre digitalizarea și debirocratizarea circuitului actelor și simplificarea procedurilor, în ideea de a facilita accesul ușor și rapid al cetățenilor la obținerea avizelor la actele depuse de către aceștia. Vom continua cu acest proces, încercând să integrăm în acest sistem online și obținerea altor acte. În felul acesta cetățenii nu mai pierd timp pe la ghișee sau registratură și pot urmări stadiul cererilor depuse. Totul se obține online și transparent, iar toți avizatorii sunt aduși într-un singur loc”, a declarat președintele CJ Cluj, Alin Tișe.

Începând cu data de 27.09.2023, cetățenii, instituțiile și agenții economici au posibilitatea să obțină online, prin intermediul platformei Ghișeul Unic, diverse avize emise de către ISU (Inspectoratul pentru Situații de Urgență):

  1. Solicitare punct de vedere sau negație
  2. Aviz de securitate la incendiu
  3. Aviz de amplasare în parcelă
  4. Aviz de asigurare a posibilității de acces la drumurile publice
  5. Aviz de securitate la incendiu pentru proiectele tip cu grad mare de repetabilitate
  6. Aviz protecție civilă
  7. Autorizație de securitate la incendiu
  8. Autorizație de protecție civilă
  9. Acorduri pentru jocuri de artificii
  10. Acorduri pentru comercializarea articolelor pirotehnice
  11. Solicitare asistență tehnică

Acestea se adaugă celorlalte documente eliberate online, precum certificatele de urbanism, autorizațiile de construire, drepturile de preemțiune, prelungirile de PUZ/PUD/PUG, certificatul de edificare, certificatul de începere a lucrărilor, certificatul de finalizare a lucrărilor și avizele de oportunitate.

În cursul zilei de 27.09.2023, prima cerere a fost înregistrată în aplicația Ghișeul Unic și a fost ulterior soluționată de către Inspectoratul pentru Situații de Urgență Cluj.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.