Sursă foto: servuscluj.ro

Primăria Cluj-Napoca transmite informații noi solicitanților de finanțare cu domiciliul în municipiul Cluj-Napoca care au înregistrat cereri prin aplicația AFM și doresc să beneficieze de programul de casare a autovehiculelor. Acești solicitanți trebuie să urmeze anumiți pași pentru a accesa această facilitate.

Solicitanții care se regăsesc pe lista transmisă de AFM vor primi un link personalizat prin e-mail la adresa de înregistrare în aplicația AFM. În termen de 20 de zile de la primirea e-mailului de la Primăria municipiului Cluj-Napoca, aceștia trebuie să:

  1. Creeze un cont de utilizator pe portalul Primăriei Cluj-Napoca, în cazul în care nu au unul deja.
  2. Acceseze link-ul personalizat primit și completeze declarația pe proprie răspundere.
  3. Semneze electronic declarația pe proprie răspundere, utilizând contul creat pe portalul Primăriei Cluj-Napoca, acest cont având funcția de semnătură electronică extinsă.
  4. Anexeze documente suplimentare, dacă este necesar, cum ar fi acordul scris al coproprietarilor, hotărârea judecătorească rămasă definitivă sau certificatul de moștenitor, sau alte documente specifice. Acest pas este opțional, depinzând de circumstanțele individuale ale solicitantului.
  5. Transmită declarația și documentele anexate în format electronic prin intermediul portalului.

După trimiterea documentelor, unii solicitanți ar putea fi solicitați să furnizeze clarificări cu privire la seria șasiului sau la calitatea de moștenitor a autovehiculului. Solicitanții declarați eligibili vor primi ulterior un link personalizat prin e-mail pentru a completa contractul de finanțare. Contractul semnat electronic trebuie transmis în termen de 30 de zile de la primirea linkului. Procesul de semnare a contractului se realizează tot prin intermediul contului de pe portalul Primăriei Cluj-Napoca, care funcționează ca o semnătură electronică extinsă.

Solicitanții care au transmis contractul de finanțare semnat electronic vor primi, de asemenea, un contract semnat de către Municipiul Cluj-Napoca și un link pe care vor încărca documente care atestă radierii autovehiculului uzat din circulație, certificatul de distrugere și un extras de cont.

În termen de 60 de zile de la primirea contractului semnat de către Municipiul Cluj-Napoca, beneficiarul trebuie să:

  • Predea autovehiculul uzat pentru casare.
  • Radiere autovehiculul uzat din circulație.
  • Scoată autovehiculul uzat din evidența fiscală a Municipiului Cluj-Napoca.
  • Încarce documentele care atestă radierii din circulație, certificatul de distrugere și un extras de cont pe linkul primit.

Acești pași sunt esențiali pentru a beneficia de programul de casare a autovehiculelor oferit de Primăria Cluj-Napoca.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.