Sursă foto: stiridecluj.ro

Pe baza unor sesizări privind diferențe de preț la raft față de casa de marcat, Protecția Consumatorilor Cluj a demarat o investigație la Carrefour Expres, gestionat de SC Aritma SA.

În urma verificărilor efectuate, comisarii au confirmat aspectele reclamate și, în timpul extinderii controlului, au descoperit alte 10 produse la care existau discrepanțe de preț între cel afișat la raft și cel înregistrat în casa de marcat. Aceste diferențe erau în defavoarea consumatorului, cu sume de până la 38,40 lei pe produs.

Verificările au fost realizate în cadrul campaniei Academia Comisarilor, care implică tinerii colegi din echipă, și au avut scopul de a verifica respectarea prevederilor legale în domeniul protecției consumatorilor.

Având în vedere neregulile constatate, comisarii CJPC Cluj au aplicat două sancțiuni contravenționale în valoare totală de 55.000 lei.

De asemenea, au fost luate și măsuri complementare, cum ar fi:

  • oprirea definitivă a comercializării produselor alimentare neconforme;
  • propunerea de încetare a practicii comerciale incorecte prin respectarea prețurilor afișate la raft și încasate în casa de marcat.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.