Lockheed Martin şi Boeing au drepturi de proprietate egale asupra ULA, care produce unul dintre vehiculele de lansare pentru reţeaua de internet prin satelit a Amazon.com, Kuiper.
Producătorul de avioane de business Textron şi-a exprimat, de asemenea, interesul pentru ULA, potrivit WSJ, care a adăugat că nu a putut fi determinat un preţ de licitaţie şi că este posibil ca tranzacţia să nu se materializeze.
”Dacă aş cumpăra o companie spaţială, m-aş duce să mă uit la ULA”, a declarat directorul ei Tory Bruno, pentru Bloomberg News, în octombrie.
ULA s-a confruntat cu întârzieri în dezvoltarea noii sale rachete numită Vulcan Centaur, care va transporta modulul lunar Peregrine al Astrobotic, la prima sa lansare, în ianuarie.
Motorul BE-4 al Blue Origin alimentează primul tronson al navei spaţiale.
Firmele de capital privat şi-au manifestat interesul pentru companiile spaţiale care au expunere la contracte guvernamentale, un segment domina
t de compania SpaceX a lui Elon Musk.
U.S. Space Force a alocat 21 de lansări SpaceX şi ULA, în valoare de aproximativ 2,5 miliarde de dolari, a relatat CNBC în noiembrie, compania mixtă Boeing-Lockheed Martin primind 11 misiuni, evaluate la 1,3 miliarde de dolari.
Blue Origin, Cerberus, Textron şi Lockheed Martin nu au răspuns imediat solicitărilor de comentarii ale Reuters, în timp ce Boeing a refuzat să comenteze.