Ofertele de vânzare şi leaseback sunt mecanisme comune de finanţare în aviaţie. Dar un val de investiţii din noi surse de finanţare a crescut concurenţa pentru companiile tradiţionale de leasing.

Finanţarea de la Apollo va fi folosită pentru activitatea de componente de inginerie şi întreţinere (MRO) a companiei franceze şi nu va avea ca rezultat schimbarea proprietăţii diviziei şi nici nu va avea vreun impact asupra contractelor angajaţilor, a spus compania.

Apollo va subscrie obligaţiuni perpetue purtând o rată a dobânzii de 6,9% în primii trei ani, după care vor fi aplicate creşteri graduale şi plafoane, a spus compania.

Air France va avea posibilitatea de a le răscumpăra în orice moment după trei ani.

Air France-KLM şi Apollo Global Management au intrat într-o soluţie similară anul trecut, în care firma cu capital privat a investit 500 de milioane de euro în companie pentru a ajuta la rambursarea ajutorului primit de la statul francez.