Sedanul executiv ET9, poziţionat în aceeaşi clasă cu modelul Maybach  al Mercedes Benz şi cu automobilul Panamera al Porsche, ar urma să fie disponibil pentru livrări în primul trimestru al anului 2025, la un preţ estimat de 800.000 de yuani (112.178 dolari), a declarat fondatorul şi directorul general al Nio, William Li, la evenimentul anual al companiei, ”Nio Day”.

Maşina va fi echipată cu semiconductorul de conducere autonomă al Nio, încărcare rapidă şi celule cilindrice mari pentru baterie, a declarat Li la evenimentul din oraşul Xian, din nord-vestul Chinei.

El a prezentat, de asemenea, un şasiu cu o tehnologie de suspensie netedă, despre care Li a spus că este ”cu o generaţie înaintea Panamera”.

Startupul american ClearMotion, în care a investit firma de capital de risc a lui Li, Nio Capital, va furniza tehnologia.

Nio, care a anunţat, de asemenea, că intenţionează să înfiinţeze 1.000 de staţii pentru schimbarea de baterii şi să-şi dubleze staţiile de încărcare publice în 2024, în China, pariază pe o astfel de tehnologie şi infrastructură pentru a creşte atractivitatea vehiculelor sale electrice pentru consumatori şi pentru a-şi îmbunătăţi marja de profit pe o piaţă aflată în consolidare.

Compania a atras noi investiţii de 2,2 miliarde de dolari luna aceasta, de la vehiculul de investiţii susţinut de Abu Dhabi CYVN Holdings, una dintre cele mai mari investiţii pe care o companie chineză de vehicule electrice şi le-a asigurat în acest an.