{"id":7977,"date":"2023-03-07T17:14:42","date_gmt":"2023-03-07T17:14:42","guid":{"rendered":"https:\/\/informatiacluj.ro\/barometrul-e-commerce-amro-femeile-cumpara-mai-des-online-2-din-3-femei-au-plasat-cel-putin-o-comanda-online-in-cursul-anului-2022\/"},"modified":"2023-03-07T17:14:42","modified_gmt":"2023-03-07T17:14:42","slug":"barometrul-e-commerce-amro-femeile-cumpara-mai-des-online-2-din-3-femei-au-plasat-cel-putin-o-comanda-online-in-cursul-anului-2022","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/informatiacluj.ro\/barometrul-e-commerce-amro-femeile-cumpara-mai-des-online-2-din-3-femei-au-plasat-cel-putin-o-comanda-online-in-cursul-anului-2022\/","title":{"rendered":"Barometrul e-Commerce: AMRO – Femeile cump\u0103r\u0103 mai des online. 2 din 3 femei au plasat cel pu\u0163in o comand\u0103 online \u00een cursul anului 2022"},"content":{"rendered":"
\n„Aceste cifre se refer\u0103 la persoanele care au cump\u0103rat sau comandat bunuri online \u00een ultimele 3 luni din total persoane care utilizeaz\u0103 internetul. De asemenea, 66,1% dintre femei au cump\u0103rat sau comandat bunuri online \u00een ultimele 12 luni, comparativ cu 65,9% \u00een cazul b\u0103rba\u0163ilor”, a spus Pelivan.<\/p>\n
\nCel mai des cump\u0103rate bunuri online \u00een ultimele trei luni au fost articolele de \u00eembr\u0103c\u0103minte \u015fi \u00eenc\u0103l\u0163\u0103minte, cu o cot\u0103 de 77,2%, num\u0103rul comenzilor fiind dominate de femei, cu o pondere de 56,4%.<\/p>\n
\nPozi\u0163ia a doua a revenit comenzilor plasate restaurantelor – 37,8% (femeile au o cot\u0103 de 50,2%), iar locul trei a revenit produselor cosmetice – 26,3% (femeile au o pondere de 82,7%).<\/p>\n
\nArticolele sportive s-au plasat pe locul 4, cu o cot\u0103 de 17,7%, cele mai multe comenzi revenind b\u0103rba\u0163ilor, cu un procentaj de 59,8%.<\/p>\n
\nProdusele electronice (telefoane, tablete, televizoare) au ocupat locul 5 \u00een total comenzi, cu o cot\u0103 de 16,7%, ponderea b\u0103rba\u0163ilor fiind de 66,3%.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
\n„Aceste cifre se refer\u0103 la persoanele care au cump\u0103rat sau comandat bunuri online \u00een ultimele 3 luni din total persoane care utilizeaz\u0103 internetul. De asemenea, 66,1% dintre femei au cump\u0103rat sau comandat bunuri online \u00een ultimele 12 luni, comparativ cu 65,9% \u00een cazul b\u0103rba\u0163ilor”, a spus Pelivan.<\/p>\n
\nCel mai des cump\u0103rate bunuri online \u00een ultimele trei luni au fost articolele de \u00eembr\u0103c\u0103minte \u015fi \u00eenc\u0103l\u0163\u0103minte, cu o cot\u0103 de 77,2%, num\u0103rul comenzilor fiind dominate de femei, cu o pondere de 56,4%.<\/p>\n
\nPozi\u0163ia a doua a revenit comenzilor plasate restaurantelor – 37,8% (femeile au o cot\u0103 de 50,2%), iar locul trei a revenit produselor cosmetice – 26,3% (femeile au o pondere de 82,7%).<\/p>\n
\nArticolele sportive s-au plasat pe locul 4, cu o cot\u0103 de 17,7%, cele mai multe comenzi revenind b\u0103rba\u0163ilor, cu un procentaj de 59,8%.<\/p>\n
\nProdusele electronice (telefoane, tablete, televizoare) au ocupat locul 5 \u00een total comenzi, cu o cot\u0103 de 16,7%, ponderea b\u0103rba\u0163ilor fiind de 66,3%.<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":7978,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"tdm_status":"","tdm_grid_status":"","footnotes":""},"categories":[8],"tags":[9],"yoast_head":"\n