{"id":5400,"date":"2023-01-25T19:00:52","date_gmt":"2023-01-25T19:00:52","guid":{"rendered":"https:\/\/informatiacluj.ro\/peste-un-sfert-din-retailerii-online-anticipeaza-o-crestere-a-afacerilor-in-2023\/"},"modified":"2023-01-25T19:00:52","modified_gmt":"2023-01-25T19:00:52","slug":"peste-un-sfert-din-retailerii-online-anticipeaza-o-crestere-a-afacerilor-in-2023","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/informatiacluj.ro\/peste-un-sfert-din-retailerii-online-anticipeaza-o-crestere-a-afacerilor-in-2023\/","title":{"rendered":"Peste un sfert din retailerii online anticipeaz\u0103 o cre\u0219tere a afacerilor \u00een 2023"},"content":{"rendered":"
Aproape jum\u0103tate din magazinele online locale (41%) prev\u0103d o \u00eembun\u0103t\u0103\u021bire a condi\u021biilor e-commerce \u00een 2023, c\u00e2t\u0103 vreme aproximativ 1 din 4 magazine (24%) se a\u0219teapt\u0103 la o posibil\u0103 deteriorare, arat\u0103 un studiu GLAMI.<\/strong><\/p>\n \u00cen prezent, pe primul loc \u00een topul preocup\u0103rilor retailerilor online se afl\u0103 optimizarea proceselor de expediere \u0219i retur (94%).<\/p>\n Pe list\u0103 preocup\u0103rilor se num\u0103r\u0103 \u0219i ad\u0103ugarea mai multor canale \u00een mixul de marketing (53%), \u00eembun\u0103t\u0103\u021birea strategiei lan\u021bului de aprovizionare (41%), adaptarea sortimenta\u021biei \u00een func\u021bie de cererile consumatorilor (41%).<\/p>\n Ca s\u0103 ob\u021bin\u0103 profitabilitate \u0219i cre\u0219tere a afacerii, e-tailerii sunt preg\u0103ti\u021bi \u0219i de sacrificii: 29% vor face t\u0103ieri opera\u021bionale, iar 12% vor restructura echipele, elimina posturile nenecesare \u0219i introduce noi func\u021bii.<\/p>\n To\u021bi retailerii online participan\u021bi la studiul GLAMI au pus infla\u021bia, cre\u0219terile de pre\u021buri la energie, chirii, materii prime pe primul loc \u00een topul provoc\u0103rilor din e-commerce \u00een 2022 (77%). <\/p>\n Ca s\u0103 pre\u00eent\u00e2mpine sc\u0103deri semnificative, 71% dintre e-shop-uri au afirmat c\u0103 au crescut costurile pentru publicitate, iar 53% \u0219i-au asumat o marj\u0103 de profit mai mic\u0103 din cauza necesit\u0103\u021bii de a oferi reduceri mai mari. <\/p>\n De asemenea, alte impedimente identificate sunt modificarea preferin\u021belor de cump\u0103rare ale clien\u021bilor (41%) \u0219i procesele de livrare \u0219i retur (35%).<\/p>\n Aproape jum\u0103tate din magazinele online locale (41%) prev\u0103d o \u00eembun\u0103t\u0103\u021bire a condi\u021biilor e-commerce \u00een 2023, c\u00e2t\u0103 vreme aproximativ 1 din 4 magazine (24%) se a\u0219teapt\u0103 la o posibil\u0103 deteriorare, arat\u0103 un studiu GLAMI. \u00cen prezent, pe primul loc \u00een topul preocup\u0103rilor retailerilor online se afl\u0103 optimizarea proceselor de expediere \u0219i retur (94%). Pe list\u0103 preocup\u0103rilor […]<\/p>\n","protected":false},"author":4,"featured_media":5401,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"tdm_status":"","tdm_grid_status":"","footnotes":""},"categories":[25],"tags":[30],"yoast_head":"\nCITE\u0218TE \u0218I: Rom\u00e2nii au f\u0103cut cump\u0103r\u0103turi online de 1,3 milioane euro \u00een ziua de Cr\u0103ciun<\/a><\/h4>\n<\/div>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"