{"id":3647,"date":"2023-01-05T12:00:59","date_gmt":"2023-01-05T12:00:59","guid":{"rendered":"https:\/\/informatiacluj.ro\/romanii-din-mediul-rural-au-comandat-online-cu-228-mai-mult-in-2022\/"},"modified":"2023-01-05T12:00:59","modified_gmt":"2023-01-05T12:00:59","slug":"romanii-din-mediul-rural-au-comandat-online-cu-228-mai-mult-in-2022","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/informatiacluj.ro\/romanii-din-mediul-rural-au-comandat-online-cu-228-mai-mult-in-2022\/","title":{"rendered":"Rom\u00e2nii din mediul rural au comandat online cu 22,8% mai mult \u00een 2022"},"content":{"rendered":"
Num\u0103rul rom\u00e2nilor cu re\u0219edin\u021ba \u00een zone rurale care comand\u0103 online a crescut cu 22,8% \u00een ultimele 12 luni, peste cre\u0219terea de 10% \u00eenregistrat\u0103 \u00een r\u00e2ndul clien\u021bilor din urban, conform datelor publicate de Institutul Na\u021bional de Statistic\u0103 (INS).<\/strong><\/strong><\/p>\n Totu\u0219i, ponderea persoanelor din mediul urban care fac cump\u0103r\u0103turi online r\u0103m\u00e2ne \u00een continuare crescut\u0103 (71,5%), fiind cu 13,2% mai mare dec\u00e2t a celor din mediul rural (58,3%).<\/p>\n Potrivit calculelor Asocia\u021biei Rom\u00e2ne a Magazinelor Online (ARMO), pentru un client care locuie\u0219te \u00eentr-o comun\u0103 situat\u0103 la 35 de km de cel mai apropiat ora\u0219, o sesiune de cump\u0103r\u0103turi presupune, \u00een medie, p\u00e2n\u0103 la 3 ore petrecute \u00een trafic \u0219i \u00een magazin. <\/p>\n Acest timp se traduce \u00eentr-un buget suplimentar de peste 115 de lei, 40 lei reprezent\u00e2nd costul combustibilului dus-\u00eentors \u0219i 75 lei costul a trei ore pierdute pe drum.<\/p>\n Topul produselor achizi\u021bionate \u00een rural este format din fashion, \u00eenc\u0103l\u021b\u0103minte sau accesorii (78,3%), produse cosmetice (24,9%), produse de cur\u0103\u021bare \u0219i de igien\u0103 personal\u0103 (18,7%). <\/p>\n \u00cen acela\u0219i timp, \u00een zonele urbane, utilizatorii de internet au cump\u0103rat \u00eembr\u0103c\u0103minte, \u00eenc\u0103l\u021b\u0103minte sau accesorii (76,6%), produselor cosmetice (27,1%) \u0219i a articolelor sportive (18,3%).<\/p>\n Num\u0103rul rom\u00e2nilor cu re\u0219edin\u021ba \u00een zone rurale care comand\u0103 online a crescut cu 22,8% \u00een ultimele 12 luni, peste cre\u0219terea de 10% \u00eenregistrat\u0103 \u00een r\u00e2ndul clien\u021bilor din urban, conform datelor publicate de Institutul Na\u021bional de Statistic\u0103 (INS). Totu\u0219i, ponderea persoanelor din mediul urban care fac cump\u0103r\u0103turi online r\u0103m\u00e2ne \u00een continuare crescut\u0103 (71,5%), fiind cu 13,2% […]<\/p>\n","protected":false},"author":4,"featured_media":3648,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"tdm_status":"","tdm_grid_status":"","footnotes":""},"categories":[25],"tags":[30],"yoast_head":"\nCITE\u0218TE \u0218I: Flanco a \u00eenregistrat o cre\u0219tere de 40% a v\u00e2nz\u0103rilor online de Black Friday<\/a><\/h4>\n<\/div>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"