{"id":3072,"date":"2023-01-01T09:31:37","date_gmt":"2023-01-01T09:31:37","guid":{"rendered":"https:\/\/informatiacluj.ro\/?p=3072"},"modified":"2023-01-01T09:31:37","modified_gmt":"2023-01-01T09:31:37","slug":"publyo-solutia-pentru-automatizarea-proceselor-repetitive-din-agentiile-seo","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/informatiacluj.ro\/publyo-solutia-pentru-automatizarea-proceselor-repetitive-din-agentiile-seo\/","title":{"rendered":"Publyo\u2122, solutia pentru automatizarea proceselor repetitive din agentiile SEO"},"content":{"rendered":"
Este clar ca marketingul online reprezinta prezentul si mai ales viitorul in ceea ce priveste comunicarea companiilor cu publicul lor tinta.<\/p>\n
<\/p>\n
Fie ca discutam de campanii ample de promovare, fie ca ne referim la o strategie clara de comunicare, mediul online este cel in care ar trebui sa fie implementate toate eforturile de publicitate, indiferent de domeniu.<\/p>\n
Dar pentru a putea implementa astfel de campanii cu eficienta, ar trebui in primul rand ca specialistii, agentiile, care se ocupa cu implementarea sa aiba un model de business bine pus la punct in care procesele sa fie cat mai usor de executat.<\/p>\n
Agentiile de digital, PR, media, publishing sau content stiu extrem de bine cate resurse umane, de timp si de costuri sunt risipite pe procese repetitive care nu neaparat ca aduc plus valoarea afacerii per ansamblu.<\/p>\n
Zecile de mailuri schimbate cu clientii si publisherii, sutele de ore petrecute construind rapoarte si sheeturile din excel sau Google Docs nu numai ca sunt o corvoada in adevaratul sens al cuvantului, dar sunt si niste taskuri care ocupa extrem de mult timp.<\/p>\n
Angajatii unei agentii trebuie sa petreaca destul de mult timp cu executarea acestor sarcini in loc sa se focuseze pe crearea de campanii sau strategii cat mai interesante pentru clientii agentiei, ceea ce cu siguranta, pe termen lung, va afecta profitabilitatea acesteia.<\/p>\n