{"id":10769,"date":"2023-05-14T19:41:43","date_gmt":"2023-05-14T19:41:43","guid":{"rendered":"https:\/\/informatiacluj.ro\/general-motors-va-rechema-aproape-1-milion-de-suv-uri-in-sua-din-cauza-riscului-de-explozie-a-airbag-urilor\/"},"modified":"2023-05-14T19:41:43","modified_gmt":"2023-05-14T19:41:43","slug":"general-motors-va-rechema-aproape-1-milion-de-suv-uri-in-sua-din-cauza-riscului-de-explozie-a-airbag-urilor","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/informatiacluj.ro\/general-motors-va-rechema-aproape-1-milion-de-suv-uri-in-sua-din-cauza-riscului-de-explozie-a-airbag-urilor\/","title":{"rendered":"General Motors va rechema aproape 1 milion de SUV-uri \u00een SUA, din cauza riscului de explozie a airbag-urilor"},"content":{"rendered":"
\nRechemarea acoper\u0103 994.763 de vehicule Buick Enclave, Chevrolet Traverse \u015fi GMC Acadia, din anii 2014 p\u00e2n\u0103 \u00een 2017, cu module produse de ARC Automotive.<\/p>\n
\nDealerii vor \u00eenlocui modulul airbagului \u015foferului.<\/p>\n
\nAdministra\u0163ia Na\u0163ional\u0103 pentru Siguran\u0163a Traficului pe Autostr\u0103zi a declarat c\u0103 un \u015fofer din Michigan al unui Chevrolet Traverse din 2017 a fost implicat \u00eentr-un accident \u00een care dispozitivul de umflare a airbagului \u015foferului din fa\u0163\u0103 s-a rupt \u00een timpul declan\u015f\u0103rii, provoc\u00e2nd r\u0103ni faciale.<\/p>\n
\nO inspec\u0163ie din 25 aprilie a confirmat c\u0103 airbagul frontal al \u015foferului s-a rupt \u00een vehicul.<\/p>\n
\nGM a spus c\u0103 \u00eenc\u0103 investigheaz\u0103 problema, cu asisten\u0163a unei firme de inginerie ter\u0163\u0103 parte.<\/p>\n
\n\u201dGM ia aceast\u0103 m\u0103sur\u0103 extins\u0103 dintr-o abunden\u0163\u0103 de precau\u0163ie \u015fi cu siguran\u0163a clien\u0163ilor no\u015ftri drept cea mai mare prioritate a noastr\u0103\u201d, a spus produc\u0103torul auto din Detroit.<\/p>\n
\nCompania a spus c\u0103 a avut cuno\u015ftin\u0163\u0103 de dou\u0103 rupturi anterioare ale dispozitivelor de umflare a airbagurilor produse de ARC, \u00een vehiculele Chevrolet Traverse din 2015, iar GM a efectuat anterior dou\u0103 retrageri, de aproximativ 3.000 de dispozitive de umflare ARC.<\/p>\n
\nToate cele trei evenimente de rupere la vehiculele Chevrolet Traverse au implicat aceea\u015fi variant\u0103 de umflare.<\/p>\n
\nARC a remarcat \u00eentr-o scrisoare f\u0103cut\u0103 public\u0103 vineri c\u0103 nicio cauz\u0103 fundamental\u0103 a acestor rupturi nu a fost identificat\u0103 de ARC sau GM.<\/p>\n
\nARC a spus c\u0103 evalueaz\u0103 domeniul de aplicare al retragerii GM.<\/p>\n
\nAdministra\u0163ia pentru siguran\u0163a traficului pe autostr\u0103zi din Statele Unite (NHTSA) a cerut rechemarea a 67 de milioane de dispozitive de umflare a airbagurilor, deoarece crede c\u0103 exist\u0103 un defect de siguran\u0163\u0103, dar furnizorul auto ARC Automotive a respins cererea autorit\u0103\u0163ii de reglementare din SUA, potrivit documentelor publicate vineri<\/p>\n
\n <\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
\nRechemarea acoper\u0103 994.763 de vehicule Buick Enclave, Chevrolet Traverse \u015fi GMC Acadia, din anii 2014 p\u00e2n\u0103 \u00een 2017, cu module produse de ARC Automotive.<\/p>\n
\nDealerii vor \u00eenlocui modulul airbagului \u015foferului.<\/p>\n
\nAdministra\u0163ia Na\u0163ional\u0103 pentru Siguran\u0163a Traficului pe Autostr\u0103zi a declarat c\u0103 un \u015fofer din Michigan al unui Chevrolet Traverse din 2017 a fost implicat \u00eentr-un accident \u00een care dispozitivul de umflare a airbagului \u015foferului din fa\u0163\u0103 s-a rupt \u00een timpul declan\u015f\u0103rii, provoc\u00e2nd r\u0103ni faciale.<\/p>\n
\nO inspec\u0163ie din 25 aprilie a confirmat c\u0103 airbagul frontal al \u015foferului s-a rupt \u00een vehicul.<\/p>\n
\nGM a spus c\u0103 \u00eenc\u0103 investigheaz\u0103 problema, cu asisten\u0163a unei firme de inginerie ter\u0163\u0103 parte.<\/p>\n
\n\u201dGM ia aceast\u0103 m\u0103sur\u0103 extins\u0103 dintr-o abunden\u0163\u0103 de precau\u0163ie \u015fi cu siguran\u0163a clien\u0163ilor no\u015ftri drept cea mai mare prioritate a noastr\u0103\u201d, a spus produc\u0103torul auto din Detroit.<\/p>\n
\nCompania a spus c\u0103 a avut cuno\u015ftin\u0163\u0103 de dou\u0103 rupturi anterioare ale dispozitivelor de umflare a airbagurilor produse de ARC, \u00een vehiculele Chevrolet Traverse din 2015, iar GM a efectuat anterior dou\u0103 retrageri, de aproximativ 3.000 de dispozitive de umflare ARC.<\/p>\n
\nToate cele trei evenimente de rupere la vehiculele Chevrolet Traverse au implicat aceea\u015fi variant\u0103 de umflare.<\/p>\n
\nARC a remarcat \u00eentr-o scrisoare f\u0103cut\u0103 public\u0103 vineri c\u0103 nicio cauz\u0103 fundamental\u0103 a acestor rupturi nu a fost identificat\u0103 de ARC sau GM.<\/p>\n
\nARC a spus c\u0103 evalueaz\u0103 domeniul de aplicare al retragerii GM.<\/p>\n
\nAdministra\u0163ia pentru siguran\u0163a traficului pe autostr\u0103zi din Statele Unite (NHTSA) a cerut rechemarea a 67 de milioane de dispozitive de umflare a airbagurilor, deoarece crede c\u0103 exist\u0103 un defect de siguran\u0163\u0103, dar furnizorul auto ARC Automotive a respins cererea autorit\u0103\u0163ii de reglementare din SUA, potrivit documentelor publicate vineri<\/p>\n
\n <\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":10770,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"tdm_status":"","tdm_grid_status":"","footnotes":""},"categories":[8],"tags":[9],"yoast_head":"\n