1.0InformatiaCluj.rohttps://informatiacluj.roInformatiacluj.rohttps://informatiacluj.ro/author/cristian/Barometrul e-Commerce: AMRO - Femeile cumpără mai des online. 2 din 3 femei au plasat cel puţin o comandă online în cursul anului 2022 - InformatiaCluj.rorich600338<blockquote class="wp-embedded-content" data-secret="036IQH4Gu7"><a href="https://informatiacluj.ro/barometrul-e-commerce-amro-femeile-cumpara-mai-des-online-2-din-3-femei-au-plasat-cel-putin-o-comanda-online-in-cursul-anului-2022/">Barometrul e-Commerce: AMRO – Femeile cumpără mai des online. 2 din 3 femei au plasat cel puţin o comandă online în cursul anului 2022</a></blockquote><iframe sandbox="allow-scripts" security="restricted" src="https://informatiacluj.ro/barometrul-e-commerce-amro-femeile-cumpara-mai-des-online-2-din-3-femei-au-plasat-cel-putin-o-comanda-online-in-cursul-anului-2022/embed/#?secret=036IQH4Gu7" width="600" height="338" title="„Barometrul e-Commerce: AMRO – Femeile cumpără mai des online. 2 din 3 femei au plasat cel puţin o comandă online în cursul anului 2022” — InformatiaCluj.ro" data-secret="036IQH4Gu7" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" class="wp-embedded-content"></iframe><script type="text/javascript"> /* <![CDATA[ */ /*! This file is auto-generated */ !function(d,l){"use strict";l.querySelector&&d.addEventListener&&"undefined"!=typeof URL&&(d.wp=d.wp||{},d.wp.receiveEmbedMessage||(d.wp.receiveEmbedMessage=function(e){var t=e.data;if((t||t.secret||t.message||t.value)&&!/[^a-zA-Z0-9]/.test(t.secret)){for(var s,r,n,a=l.querySelectorAll('iframe[data-secret="'+t.secret+'"]'),o=l.querySelectorAll('blockquote[data-secret="'+t.secret+'"]'),c=new RegExp("^https?:$","i"),i=0;i<o.length;i++)o[i].style.display="none";for(i=0;i<a.length;i++)s=a[i],e.source===s.contentWindow&&(s.removeAttribute("style"),"height"===t.message?(1e3<(r=parseInt(t.value,10))?r=1e3:~~r<200&&(r=200),s.height=r):"link"===t.message&&(r=new URL(s.getAttribute("src")),n=new URL(t.value),c.test(n.protocol))&&n.host===r.host&&l.activeElement===s&&(d.top.location.href=t.value))}},d.addEventListener("message",d.wp.receiveEmbedMessage,!1),l.addEventListener("DOMContentLoaded",function(){for(var e,t,s=l.querySelectorAll("iframe.wp-embedded-content"),r=0;r<s.length;r++)(t=(e=s[r]).getAttribute("data-secret"))||(t=Math.random().toString(36).substring(2,12),e.src+="#?secret="+t,e.setAttribute("data-secret",t)),e.contentWindow.postMessage({message:"ready",secret:t},"*")},!1)))}(window,document); /* ]]> */ </script> https://informatiacluj.ro/wp-content/uploads/2022/12/informatia_cluj_default-1.jpg19201080"Aceste cifre se referă la persoanele care au cumpărat sau comandat bunuri online în ultimele 3 luni din total persoane care utilizează internetul. De asemenea, 66,1% dintre femei au cumpărat sau comandat bunuri online în ultimele 12 luni, comparativ cu 65,9% în cazul bărbaţilor", a spus Pelivan. Cel mai des cumpărate bunuri online în ultimele trei luni au fost articolele de îmbrăcăminte şi încălţăminte, cu o cotă de 77,2%, numărul comenzilor fiind dominate de femei, cu o pondere de 56,4%. Poziţia a doua a revenit comenzilor plasate restaurantelor - 37,8% (femeile au o cotă de 50,2%), iar locul trei a revenit produselor cosmetice - 26,3% (femeile au o pondere de 82,7%). Articolele sportive s-au plasat pe locul 4, cu o cotă de 17,7%, cele mai multe comenzi revenind bărbaţilor, cu un procentaj de 59,8%. Produsele electronice (telefoane, tablete, televizoare) au ocupat locul 5 în total comenzi, cu o cotă de 16,7%, ponderea bărbaţilor fiind de 66,3%.