Twitter şi-a concediat 50% dintre angajaţi, dar dă asigurări că îşi menţine capacitatea în ceea ce priveşte moderarea conţinutului

0
19

Mesajul şefului de siguranţă şi integritate, Yoel Roth, a venit pentru a linişti utilizatorii şi agenţiile de publicitate după preluarea companiei de către miliardarul Elon Musk.

Roth a spus că 15% dintre angajaţii Twitter din echipa de încredere şi siguranţă, care este responsabilă pentru prevenirea răspândirii dezinformărilor şi a conţinutului dăunător, au fost disponibilizaţi.

La nivel de companie, disponibilizările au afectat 50% dintre angajaţi, a adăugat el, ceea ce a reprezentat prima confirmare din partea Twitter cu privire la amploarea concedierilor.

Având în vedere alegerile de la jumătatea mandatului din SUA, la doar câteva zile, Roth a spus că acţiunile de combatere a dezinformărilor dăunătoare rămân o prioritate.

“Din nou, pentru a fi foarte clar, angajamentul puternic al Twitter faţă de moderarea conţinutului rămâne absolut neschimbat”, a scris Musk pe Twitter la scurt timp după mesajul lui Roth.

Vineri, Musk a declarat că Twitter a înregistrat “o scădere masivă a veniturilor”, din cauza grupurilor pentru drepturile civile care şi-au exprimat îngrijorarea cu privire la modul în care disponibilizările ar afecta moderarea şi au făcut presiuni ca cei mai buni agenţi de publicitate să-şi retragă cheltuielile publicitare.

Mărci importante precum General Mills şi General Motors au declarat că au încetat să mai facă publicitate pe Twitter.