O echipă a Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Cluj va efectua o deplasare în localitatea Gilău miercuri, 31 iulie 2024, începând cu ora 09:00.
Aceștia vor folosi stația mobilă pentru a prelua documentele și fotografiile necesare întocmirii cărților de identitate, ca urmare a aprobării Nomenclatorului stradal al comunei Gilău. Locuitorii care își schimbă adresa de domiciliu din cauza modificării Nomenclatorului (inclusiv înființarea, numerotarea sau renumerotarea străzilor și imobilelor) pot veni pentru a depune documentele necesare eliberării cărții de identitate.
În plus, cetățenii comunei care au cărțile de identitate expirate sau pe cale de a expira în următoarele 180 de zile, tinerii care împlinesc 14 ani, precum și persoanele care au nevoie de un nou act de identitate sau solicită viză de reședință sunt invitați să se prezinte la sediul Primăriei din Gilău cu toate documentele necesare.
Pentru a asigura buna desfășurare a activităților, funcționarii Direcției Județene de Evidență a Persoanelor vor beneficia de sprijinul angajaților Primăriei Gilău și al poliției locale în preluarea imaginilor, cererilor și documentelor necesare.
În prima jumătate a anului 2024, Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor Cluj a desfășurat 8 acțiuni de deplasare cu stația mobilă la solicitarea primăriilor din județul Cluj, beneficiind un total de 607 persoane din localitățile Pălatca, Cămărașu, Viișoara, Gilău, Mociu și Căianu.
Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor Cluj continuă să își sprijine cetățenii prin deplasări periodice cu stația mobilă în comunitățile din județ, pentru preluarea imaginilor, cererilor și documentelor necesare eliberării actelor de identitate.