Sursă foto: stiridecluj.ro

O femeie din Cluj-Napoca se luptă cu Vodafone, în încercarea de a obliga compania să îndepărteze cablurile montate pe peretele și acoperișul locuinței sale, fără a avea un contract semnat cu ea personal.

Înainte de pandemie, Vodafone a încheiat un acord de furnizare a serviciilor cu unii locatari ai unui bloc de pe strada Decebal nr. 12, din Cluj-Napoca. Echipa de specialiști a companiei a instalat rapid cablurile pe fațada clădirii, precum și prin pod, sub țigle. Proprietara locuinței, care nu are niciun contract cu această companie, dorește să-și renoveze acoperișul și să scape de cablurile care trec în fața ferestrelor sale. Cu toate acestea, nimeni nu pare dispus să le elimine acum, în ciuda faptului că la momentul instalării cablurilor a fost un proces rapid.

”Eu nu am contract cu ei și nu mai vreau să văd firele. Le-am spus să vină să le ia jos. Au venit azi (joi, 20 aprilie) câțiva muncitori care fumau, nu aveau niciun ecuson sau vreo haină cu Vodafone și le-am spus să aducă trusele și să taie jos cablurile. Mi-au spus că ei vin numai să constate. Le-am cerut să facem o hârtie de constatare, în care să scrie ce au venit să facă mai exact, dar nu au vrut. Am sunat la șefii lor și discuția a continuat fără sens. Au plecat așa cum au venit. Nu au niciun fel de protocol, nimic”, a povestit clujeanca.

După ce reprezentanții Vodafone au plecat, proprietara a mers la un centru de copiere și a imprimat câteva afișe cu mesajul că Vodafone a instalat cablurile în mod ilegal.

Aceste cabluri au fost instalate înainte de pandemia din 2020, iar acum femeia din Cluj-Napoca dorește să-și renoveze acoperișul, dar cablurile îi creează probleme.

”Au fost montate înainte de pandemie. Au contract cu anumiți vecini, în baza căruia câștigă bani, dar nu pot obstrucționa vizibilitatea la geamul altuia. Firele sunt încâlcite prin pod pe sub țigle și refuză să le taie. Vine meșterul și nu va putea lucra să schimbe tiglele și să repare tâmplăria din pod. Eu nu îmi pot asuma să pice ceva de pe acoperiș pe strada circulată. Un apartament este și al Primăriei și i-am chemat și pe ei ca să știe la ce pericol sunt părtași”, a mai relatat clujeanca.

În plus, femeia afirmă că a depus mai multe reclamații la Vodafone, dar compania a spus că nu le poate găsi din cauza pandemiei.

Ea a scris pe afișe următorul mesaj:”Fire instalate ABUZIV de VODAFONE cu refuzul de a le retrage”.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.