Sursă foto: servuscluj.ro

Consiliul Județean Cluj oferă clujenilor o aplicație pentru telefoanele mobile, prin care aceștia pot raporta problemele privind ridicarea gunoiului. De asemenea, reclamațiile pot fi făcute și prin telefon, iar operatorul de salubritate are la dispoziție o zi pentru a le rezolva.

„Operatorul de salubrizare este acum la început de contract pe Lotul 1 (Cluj-Napoca, comunele arondate, și zona Huedin cu comunele arondate). Așteptăm o îmbunătățire a intervenției pe această zonă.

În vederea asigurării unei monitorizări mai eficiente și centralizate a problemelor, vă rugăm să utilizați aplicația TimeScapeCamera (gratuit din AppStore sau Google Play) și să transmiteți  pe Whatsapp la nr. 0770247631 doar poze de la locul sesizării!

Sesizările pot fi făcute și telefonic (sunt 3 operatori disponibili la dispecerat) sau prin email: cluj@supercom.ro.

Operatorul are la dispoziție maxim 24 de ore să remedieze problemele semnalate de către cetățeni prin mail sau aplicație, altfel va fi sancționat”, au  declarat reprezentanții CJ Cluj.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.