Sursă foto: servuscluj.ro

Supercom SA informează publicul că, în urma schimbării operatorului de salubritate la nivelul județului Cluj și a Regulamentului de Salubrizare al acestuia, se desfășoară acum procedura de contractare pentru serviciile de colectare și transport al deșeurilor municipale. Contractul pentru aceste servicii, care include colectarea și transportul deșeurilor municipale și a unor fluxuri speciale de deșeuri, precum și operațiunea și administrarea spațiilor de transfer, va intra în vigoare începând cu data de 27 ianuarie 2023.

Încheierea contractelor se poate realiza online, accesând site-ul www.supercom.ro sau la unul din punctele de lucru din municipiul Cluj-Napoca: str. Calea Dezmirului nr. 12, str. Constantin Brâncuși nr. 18, str. Calea Mănăștur nr. 97 (parter). Orar: Luni-vineri: 8:00-17:00, Sâmbătă: 9:00-14:00

Pentru a încheia un nou contract sunt necesare următoarele documente: o copie a actului de identitate sau buletinului de identitate al proprietarului și o copie a unui act care atestă calitatea de proprietar (de exemplu, contractul de vânzare-cumpărare sau un extras de carte funciară care nu este mai vechi de 3 luni).

Supercom SA informează că Regulamentul Serviciului de Salubrizare al Județului Cluj impune utilizatorilor obligația de a încheia contracte doar cu operatorul autorizat pentru colectarea deșeurilor în zona în care se află utilizatorul. Neîncheierea contractului cu operatorul autorizat poate atrage sancțiuni pentru utilizatorii serviciului de salubrizare, prin aplicarea unei amenzi contravenționale între 500 și 1000 lei.

Pentru informații suplimentare, puteți solicita detalii și clarificări la adresa de e-mail contractarecluj@supercom.ro sau la numărul de telefon Dispecerat Supercom 0264-271 009.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.