Bolt a extins serviciile de ride-hailing la Piatra Neamţ, Bistriţa, Târgu Jiu, Tulcea, Focşani, Botoşani și Valea Prahovei, iar pe cele de micromobilitate (trotinete electrice) în 9 oraşe noi: Oradea, Iaşi, Braşov, Târgu Jiu, Târgu Mureş, Piteşti, Râmnicu Vâlcea, Botoşani, Piatra Neamţ.

Bolt oferă servicii de ride-hailing în 28 de oraşe din România, iar de la intrarea pe piaţă şi până în prezent compania a ajuns la un volum de 2,5 milioane de călători unici.

La acestea se adaugă un total de 15 oraşe în care Bolt pune la dispoziţie flota sa de trotinete electrice.

Cea mai lungă călătorie cu Bolt în 2022 a fost de aproximativ 175 km, iar 18 km a fost distanţa parcursă cu o trotinetă electrică într-o singură cursă.

În Bucureşti, cea mai populară destinaţie aleasă de utilizatori a fost Gara de Nord, iar numărul celor mai multe curse efectuate de un singur utilizator de ride-hailing a fost de 1.239.

În total, la nivel naţional, trotinetele electrice au parcurs 6,1 milioane de kilometri, adică înconjurul lumii de 150 de ori, sau de aproximativ 15 ori distanţa de la Pământ la Lună.

De asemenea, numărul celor mai multe curse efectuate de un singur utilizator în 2022 este de 1.598.

Evoluție și pentru serviciul Bolt Food

Bolt Food, serviciul de livrare de mâncare prezent în Bucureşti, Constanţa, Cluj-Napoca, Timişoara şi Iaşi a introdus în a doua parte a anului trecut opţiunea de a lăsa bacşiş livratorilor direct în aplicaţie.

Cea mai lungă distanţă parcursă de un curier Bolt Food în 2022 pentru a livra o comandă a fost de 25 km, pe când cea mai scurtă de doar 16 m. Cele mai populare intervale orare pentru comenzile de mâncare sunt între orele 11:00 – 15:00 şi 18:00 – 21:00.

Pentru Bolt Market, serviciul rapid de livrare a produselor alimentare și non-alimentare, primul an în România a fost încheiat cu peste 40.000 de clienţi care au folosit serviciul.

Conform analizei datelor, ora cu cel mai ridicat volum de comenzi prin Bolt Market este 17:00, iar cel mai popular produs comandat prin intermediul aplicaţiei au fost fructele, în special bananele.

CITEȘTE ȘI: Nouă din zece români cred că inovația le ușurează viața