Sursă foto: servuscluj.ro

O echipă de funcționari a Direcției Județene de Evidență a Persoanelor din Cluj va merge joi, 26 ianuarie 2023, începând cu ora 09:00, în localitatea Gilău, cu o stație mobilă, pentru a prelua documente pentru întocmirea cărților de identitate, în principal, ca urmare a modificărilor aduse de aprobarea Nomenclatorului stradal al comunei.

În acest context, cetățenii din comună care au cărți de identitate expirate sau care expiră în următoarele 180 de zile, tinerii care împlinesc 14 ani, precum și persoanele care se află în alte situații care necesită eliberarea unui nou act de identitate și cei care solicită viză de reședință sunt invitați să se prezinte cu toate documentele necesare la sediul Primăriei comunei Gilău pentru eliberarea cărții de identitate.

Pentru a desfășura în condiții optime activitățile necesare în această etapă, care preced întocmirea cărții de identitate, respectiv preluarea imaginilor, cererilor și documentelor necesare, funcționarii Direcției Județene de Evidență a Persoanelor primesc sprijinul angajaților din cadrul Primăriei Gilău, precum și colaborarea organelor de poliție locale. Reamintim că, pentru a-i ajuta pe clujeni, Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor din Cluj se deplasează periodic în comunitățile din județ cu stația mobilă de preluare a imaginilor, cererilor și documentelor necesare pentru eliberarea actelor de identitate.

Ea este dotată cu echipamente moderne, achiziționate în cadrul proiectului european „Modernizarea activităților de evidență a persoanelor din județul Cluj”, câștigat și implementat de Consiliul Județean Cluj.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.