Categorii
Economic

Acţiunile Meta au crescut joi cu aproape 5%, susţinute de previziunile de venituri ridicate ale companiei

Câştigurile puternice din trimestrul al doilea i-au încurajat pe 18 analişti să-şi ridice preţul ţintă pentru acţiuni, care s-a dublat deja în acest an.

”Meta (este) într-o clasă proprie în reclamele digitale”, a spus Mark Shmulik de la Bernstein, adăugând că ”Previziunile sale monstru au spart uşile, cu o rată de creştere estimată de +15-24%, investitorii sperând că aceste cifre să fie obţinute încă din T4.”

În timp ce creşterea cu 12% a veniturilor din reclame în trimestrul II a depăşit creşterea de 3% obţinută de Google, parte a grupului Alphabet, rapoartele de câştig de la ambele maşini de reclame digitale au consolidat o redresare în sector.

Meta şi Google sunt pe cale să adauge aproximativ 160 de miliarde de dolari la capitalizarea lor de piaţă combinată, o cifră care depăşeşte valorile individuale de piaţă a aproximativ 90% dintre companiile din indicele S&P 500.

Cu toate acestea, vânzările de reclame ale rivalei mai mici Snap au dezamăgit, deoarece agenţii de publicitate se ţin de platforme încercate şi adevărate.

Rezultatele Meta au fost susţinute şi de îmbunătăţirea monetizării Reels, un format video scurt, care este răspunsul companiei la TikTok.

CEO-ul Mark Zuckerberg a declarat că Reels are acum o rată anuală a veniturilor care depăşeşte 10 miliarde de dolari, în creştere faţă de 3 miliarde de dolari în toamna trecută.

”Agenţii de publicitate au o încredere mai mare în capacităţile de planificare şi măsurare a campaniilor îmbunătăţite şi bazate pe AI ale Meta şi cheltuie mai mult.

Deloc surprinzător, monetizarea Reels continuă să se îmbunătăţească”, a declarat analistul Morningstar Ali Mogharabi.

Viziunea pozitivă a analistului întăreşte modul în care concentrarea asupra reducerilor de costuri şi a angajamentului mai mare prin AI a ajutat Meta să se transforme într-o preferată a Wall Street în acest an, după ce a fost luată în derâdere în mare parte din 2022 pentru cheltuielile sale mari pentru metaversul ambiţios.

Analiştii au un preţ mediu ţintă de 355,50 de dolari pentru Meta, ceea ce reprezintă o creştere de 19% faţă de închiderea de miercuri a acţiunilor sale.

Compania are un raport pret/castig pe 12 luni de 21,28, mai mare decat Alphabet, de 20,47, şi valoarea mediană a industriei de tehnologie, de 15,18.

Creşterea accelerată a veniturilor Meta a ajutat la atenuarea unor preocupări cu privire la un salt aşteptat al cheltuielilor în 2024, din cauza costurilor juridice şi a cheltuielilor crescute pentru infrastructura considerată cheie pentru cursa febrilă a inteligenţei artificiale a sectorului tehnologic.

”Există un element de incertitudine în creşterea cheltuielilor de capital pentru 2024. Acestea fiind spuse, vedem, de asemenea, o serie de oportunităţi de monetizare care pot fi obţinute din aceste inovaţii”, a spus Mark Mahaney, de la firma Evercore ISI.

 

Câştigurile puternice din trimestrul al doilea i-au încurajat pe 18 analişti să-şi ridice preţul ţintă pentru acţiuni, care s-a dublat deja în acest an.

”Meta (este) într-o clasă proprie în reclamele digitale”, a spus Mark Shmulik de la Bernstein, adăugând că ”Previziunile sale monstru au spart uşile, cu o rată de creştere estimată de +15-24%, investitorii sperând că aceste cifre să fie obţinute încă din T4.”

În timp ce creşterea cu 12% a veniturilor din reclame în trimestrul II a depăşit creşterea de 3% obţinută de Google, parte a grupului Alphabet, rapoartele de câştig de la ambele maşini de reclame digitale au consolidat o redresare în sector.

Meta şi Google sunt pe cale să adauge aproximativ 160 de miliarde de dolari la capitalizarea lor de piaţă combinată, o cifră care depăşeşte valorile individuale de piaţă a aproximativ 90% dintre companiile din indicele S&P 500.

Cu toate acestea, vânzările de reclame ale rivalei mai mici Snap au dezamăgit, deoarece agenţii de publicitate se ţin de platforme încercate şi adevărate.

Rezultatele Meta au fost susţinute şi de îmbunătăţirea monetizării Reels, un format video scurt, care este răspunsul companiei la TikTok.

CEO-ul Mark Zuckerberg a declarat că Reels are acum o rată anuală a veniturilor care depăşeşte 10 miliarde de dolari, în creştere faţă de 3 miliarde de dolari în toamna trecută.

”Agenţii de publicitate au o încredere mai mare în capacităţile de planificare şi măsurare a campaniilor îmbunătăţite şi bazate pe AI ale Meta şi cheltuie mai mult.

Deloc surprinzător, monetizarea Reels continuă să se îmbunătăţească”, a declarat analistul Morningstar Ali Mogharabi.

Viziunea pozitivă a analistului întăreşte modul în care concentrarea asupra reducerilor de costuri şi a angajamentului mai mare prin AI a ajutat Meta să se transforme într-o preferată a Wall Street în acest an, după ce a fost luată în derâdere în mare parte din 2022 pentru cheltuielile sale mari pentru metaversul ambiţios.

Analiştii au un preţ mediu ţintă de 355,50 de dolari pentru Meta, ceea ce reprezintă o creştere de 19% faţă de închiderea de miercuri a acţiunilor sale.

Compania are un raport pret/castig pe 12 luni de 21,28, mai mare decat Alphabet, de 20,47, şi valoarea mediană a industriei de tehnologie, de 15,18.

Creşterea accelerată a veniturilor Meta a ajutat la atenuarea unor preocupări cu privire la un salt aşteptat al cheltuielilor în 2024, din cauza costurilor juridice şi a cheltuielilor crescute pentru infrastructura considerată cheie pentru cursa febrilă a inteligenţei artificiale a sectorului tehnologic.

”Există un element de incertitudine în creşterea cheltuielilor de capital pentru 2024. Acestea fiind spuse, vedem, de asemenea, o serie de oportunităţi de monetizare care pot fi obţinute din aceste inovaţii”, a spus Mark Mahaney, de la firma Evercore ISI.

 

De Informatiacluj.ro

InformatiaCluj.ro este un site de stiri din Cluj-Napoca, Romania, care ofera actualizari despre evenimentele si noutatile din oras si din regiune.